"Andere ondernemers helpen is waar ik blij van word"
Na jarenlang op interim basis te hebben gewerkt bij grote bedrijven vond ik het tijd voor wat anders. Het moment was aangebroken om mij te gaan richten op kleinere ondernemers!
Met GoedOpOrde.nl wil ik dichter bij de ondernemer staan en hen helpen met de administratie zodat deze altijd goed op orde is. Zo hebben zij ten alle tijden inzicht in de financiën. Als prettige, toegankelijke en betrouwbare professional ben ik de juiste sparringpartner voor de ondernemer.
Met meer dan 20 jaar aan werkervaring op administratief heb ik in alle jaren veel verschillende administraties van A tot Z leren kennen. Van het inboeken van facturen en het doen van btw-aangiftes tot en met het opstellen van jaarrekeningen. Geen van die werkzaamheden is onbekend voor mij. Ook het opzetten en inrichten van een geheel nieuwe administratie en het migreren van administraties is voor mij geen probleem. De afgelopen jaren heb ik met veel verschillende boekhoudpakketten gewerkt waardoor ik snel kan schakelen met een nieuwe klant.
Naast vakinhoudelijke kennis heb ik in mijn carrière met veel mensen met verschillende achtergronden mogen werken. Dit stelt mij in staat om behoeften, sterkten en zwakten van anderen snel te doorgronden en daarop in te spelen. Zo kan ik de hulp bieden op die nodig is op financieel gebied.
Met GoedOpOrde.nl vestiging Rotterdam wil ik ondernemers in de regio persoonlijk bijstaan met mijn ervaring, kennis en inzicht. Financiën is mijn passie en wat is nou leuker dan vanuit je passie ondernemers in het mooie Rotterdam te helpen en bij te staan bij al hun financiële vraagstukken?
Benieuwd naar wie ik ben en zelf horen wat ik voor jou als ondernemer kan betekenen? Ben je op zoek naar een nieuwe boekhouder of wil je een vrijblijvend gesprek? Bel of kom eens langs!