Administratie BTW-aangifte IB-aangifte incl. partner Onbeperkt ondersteuning per telefoon en email
Stichting Op Orde
Als stichting of goede doelen organisatie ben je druk bezig met het verwezenlijken van bepaalde doelen. Het financieel gezond houden van de stichting is essentieel om te blijven bestaan.
Administratie
Bij het voeren van de administratie van een stichting komt vaak meer kijken dat je in eerste instantie verwacht. Daarbij heeft het vaak niet de eerste focus. Wanneer je de administratie van een stichting goed inricht en/of uitbesteedt bespaar je al snel veel tijd. Tijd die je weer kunt besteden aan het échte werk van je stichting!
Hoe wij jou ontzorgen?
Op elk gewenst moment, maar minstens een keer per maand, lever je de administratie digitaal aan bij ons. Dit kan heel simpel via je smartphone of tablet. Dagelijks controleert ons enthousiaste team of er iets is ingestuurd. Doordat we een bankkoppeling kunnen maken worden de ontvangsten en betalingen dagelijks bijgewerkt. Scheelt weer een bestand doorsturen! Wil je weten hoe de stichting ervoor staat? Kijk dan op elk moment in de app van Exact Online zodat je niet voor verrassingen komt te staan!
Wij maken ondernemen makkelijker!
Benieuwd hoe wij jou kunnen ontzorgen? In een GRATIS en vrijblijvend adviesgesprek bespreken we graag de mogelijkheden.
Wil je op de hoogte blijven van nieuwtjes en events? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief en mist niets!
En er is meer...
Naast het verwerken van de administratie kunnen we diverse werkzaamheden aanbieden: - Inrichten van een juiste en volledige administratie - Voeren van een projectadministratie - Opstellen van een begroting - Opmaken van de jaarrekening - Bespreken van de jaarrekening met Directie/Bestuur/Raad van Toezicht - Financiële rapportages opmaken per maand/kwartaal - Subsidieverantwoording - Advisering/sparringpartner (op locatie)
Is er een accountantsverklaring nodig en heb je geen accountant? Wij hebben binnen ons team een eigen ervaren accountant die hierbij kan helpen.
Vereniging Op Orde
Als vereniging heb je een focus op je leden en op een gemeenschappelijk doel. Winst maken is daarbij niet het belangrijkste, maar voldoende financiën zijn wel nodig om de vereniging in leven te houden. Of je nu een sportvereniging bent of een Vereniging van Eigenaren voor een pand.
Administratie
Ondanks de sociale aard van jouw vereniging mag de administratie niet worden onderschat. De begroting moet in balans zijn om zo financieel gezond te blijven. Gezien je over het algemeen afhankelijk bent van ledencontributies is ook belangrijk dat de ledenadministratie op orde is. Je bent dit ook wettelijk verplicht. Wanneer je dit goed in (laat) richten kun je tijd besparen. Zo houdt je met elkaar meer tijd over voor de activiteiten van de vereniging!
Hoe wij jou ontzorgen?
Op elk gewenst moment, maar minstens een keer per maand, lever je de administratie digitaal aan bij ons. Dit kan heel simpel via je smartphone of tablet. Dagelijks controleert ons enthousiaste team of er iets is ingestuurd. Doordat we een bankkoppeling kunnen maken worden de ontvangsten en betalingen dagelijks bijgewerkt. Scheelt weer een bestand doorsturen! Wil je weten hoe de stichting ervoor staat? Kijk dan op elk moment in de app van Exact Online zodat je niet voor verrassingen komt te staan!
Wij maken ondernemen makkelijker!
Benieuwd hoe wij jou kunnen ontzorgen? In een GRATIS en vrijblijvend adviesgesprek bespreken we graag de mogelijkheden.
Wil je op de hoogte blijven van nieuwtjes en events? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief en mist niets!
En er is meer...
Naast het verwerken van de administratie kunnen we diverse werkzaamheden aanbieden: - Inrichten van een juiste en volledige administratie - Opstellen van een begroting - Opmaken van de jaarrekening - Bespreken van de jaarrekening tijdens de bestuursvergadering - Financiële rapportages opmaken per maand/kwartaal - Advisering/sparringpartner (op locatie)
Is er een accountantsverklaring nodig en heb je geen accountant? Wij hebben binnen ons team een eigen ervaren accountant die hierbij kan helpen.