Franchisenemer worden?
Laat ons de complexiteit van het bedrijfsleven wegnemen, zodat jij je kunt focussen op bedrijfsgroei.
Ik wil informatie ontvangenJe wilt graag verder groeien met je administratiekantoor
Je hebt al een mooie klantenbasis, maar wilt verder groeien. Laat ons je helpen om die volgende stap te zetten.
Je bent financieel
expert met een ondernemersdroom
Je wilt je eigen kantoor starten, maar de stap lijkt groot. GoedOpOrde.nl helpt je om met vertrouwen te ondernemen.
Je wilt met pensioen, maar hebt geen
geschikte opvolger
Klaar voor pensioen, maar geen opvolger? Wij zorgen ervoor dat jouw kantoor toekomstbestendig wordt overgedragen.
Waarom de GoedOpOrde.nl franchiseformule?
Een eigen administratiekantoor starten en vanaf nul opbouwen is een hele uitdaging. Dit hebben we zelf met vallen en opstaan ondervonden. Hieruit ontstond het idee om financieel professionals te helpen die de ambitie hebben om een eigen administratiekantoor te starten.
Door je aan te sluiten bij de GoedOpOrde.nl franchiseformule heb je de vrijheid van het ondernemerschap, maar hoef je het wiel niet opnieuw uit te vinden. Alle randzaken (automatiseringssoftware, aannemen van personeel, kennis en sparringpartner, marketing expertise, robuust netwerk, lange termijn zekerheid met flexibele contracten) zijn geregeld zodat je snel van start kunt gaan.
Martijn Kulk & Roy Spierenburg
Eigenaren GoedOpOrde.nl
Waarom een GoedOpOrde.nl
administratiekantoor starten?
Exclusiviteit in de regio
Garantie van exclusiviteit in jouw regio, wat directe toegang betekent tot nieuwe klanten zonder lokale concurrentie. Hiermee kun je de continuïteit richting jouw klanten waarborgen.
Aanzienlijke kostenbesparing
Start met alles wat je nodig hebt: boekhoudsoftware, CRM, en tools voor klantinteractie, allemaal tegen gereduceerde kosten dankzij ons inkoopvoordeel. We delen de kosten met alle vestigingen zodat je altijd voordeliger uit bent.
Volledige support in marketing en software
Wij zorgen voor je marketing, software en programma's. Daarbij staat er altijd een ervaren team van 6 personen (multidisciplinair!) voor je klaar waar je op kunt terugvallen met vragen of situaties waar je advies bij nodig hebt.
Verhoogde online zichtbaarheid
Profiteer van onze sterke online aanwezigheid die leads genereert zonder zelf te investeren in webontwikkeling of digitale marketing.
Goed van start met interne trainingen!
Je krijgt intern een training om bekend te raken met de GoedOpOrde.nl formule. Tevens krijg je van ons alle functionele begeleiding, door trainingen over onze software, programma's, processen en ondernemerschap. Daarnaast kun je altijd sparren met collega franchisers op gelijkwaardig niveau.
Ervaringen van andere franchisenemers
In het prachtige historische Gouda staat Kim klaar om ondernemers te helpen met administratie en advies.
"Na een aantal gesprekken hadden we een goede klik en dachten zakelijk over veel dingen hetzelfde. Mijn stiekeme ambitie om een eigen kantoor te openen – maar niet durfde – kwam weer op."
Kim Roest
Franchisenemer in Gouda
Het proces na inschrijving GoedOpOrde.nl
01
Inschrijving franchise pagina
02
Telefonisch contact (kennismaken)
Wil je voor jezelf beginnen of voor jezelf in franchise? Waar zit je in je zoektocht?
03
Lunch / koffie afspraak
Na 1-3 weken nog steeds enthousiast over de franchiseformule? Tijdens de lunch bespreken we onder andere hoe we jou als GoedOpOrde.nl het beste kunnen helpen.
04
2e afspraak in persoon
Op locatie bij GoedOpOrde.nl of extern. We bespreken de praktische invulling. Wanneer kun je starten? Waar wil je starten? Ook het financiële plaatje wordt besproken.
05
Documenten doornemen
Bespreken van het contract en afspraken die gemaakt gaan worden. Hoe zit het als ik wil stoppen? Wat gaan we doen als het toch niet bevalt?
06
Champagne!
Tekenen van de contracten op het kantoor van GoedOpOrde.nl met bubbels.
Startersfee
Een succesvolle start is de sleutel tot jouw groei als franchisenemer. Bij GoedOpOrde.nl geloven we dat investeren in de juiste ondersteuning je de beste kans op succes biedt. Daarom vragen wij een startersfee die je de toegang geeft tot ons uitgebreide netwerk en onze bewezen formule.
Wat krijg je voor de startersfee?
Een 3-daagse interne training voor een goede start
Wij zorgen voor het inrichten van je software
Wij gaan bij starten mee naar klantgesprekken
Je krijgt onze ondersteuning bij de zoektocht naar een kantoor
Wij zorgen voor jouw marketing door het het starten van een seo campagne
De pagina van jouw vestiging wordt door ons opgebouwd
Bekijk prognose
Ervaringen van andere franchisenemers
"Het ondernemersbloed zit toch in mij en het idee van een eigen administratiekantoor zat in mijn hoofd. Alleen ga je harder, maar samen kom je verder. Daarom ging ik op zoek naar een partij waar ik mee kan samenwerken en niet constant het wiel hoef uit te vinden. Ander belangrijk punt vind ik de continuïteit van de werkzaamheden. Wat er ook gebeurt, deze moet voor klanten gewaarborgd zijn. En dat vind je terug in een goede franchiseformule als GoedOpOrde.nl"
Ad Vos
Franchisenemer in Huizen
Onze GoedOpOrde.nl kantoren
Kantoor
Alphen aan den Rijn
Kantoor
Amsterdam
Kantoor
Gouda
Kantoor
Heemskerk
Kantoor
Huizen
Kantoor
Leiden
Kantoor
Rijswijk
Kantoor
Venray
Kantoor
Zoetermeer
Kantoor
Zwolle
Jouw GoedOpOrde.nl kantoor?
Klaar om de sprong te wagen? Met GoedOpOrde.nl sta je er niet alleen voor! Misschien start jij binnenkort dan wel jouw eigen kantoor op een locatie waar wij nog geen vestiging hebben. Schrijf je in en ontdek hoe jij samen met ons jouw eigen succesvolle kantoor opzet.
Franchisenemer worden
Veelgestelde vragen
Hoe dichten we het financiële gat wat ontstaat in het eerste jaar (de aanlooptijd)?
Hierover gaat Roy graag met jou in gesprek. Er zijn je al franchisenemers voorgegaan met dezelfde vraag, maar in diverse situaties. We vinden altijd een passende oplossing en denken graag met je mee. Laat het je niet weerhouden om met ons te praten.
In welk opzicht verschilt GoedOpOrde.nl van andere aanbieders?
Dat is eenvoudig: wij zijn niet stoffig en hebben een super team van franchisers die graag kennis delen en er zijn voor elkaar. Daarnaast zijn we vooruitstrevend, we omarmen technologie, innovatie is voor ons een top prio en... we hebben ook nog de leukste bedrijfsborrels.
Wat gebeurt er nadat ik mij heb ingeschreven op de franchise pagina?
Na je inschrijving neemt Roy binnen een week contact met je op. Dit kan telefonisch of per e-mail zijn, afhankelijk van de gegevens die je hebt achtergelaten. Tijdens het eerste gesprek peilen we of je klaar bent om te starten met een franchise en waar je staat in je zoektocht.
Kan ik starten terwijl ik nog interim werk doe?
Ja, sommige franchisenemers combineren hun nieuwe bedrijf met interim werk. We bespreken samen jouw financiële situatie en plannen, zodat je een soepele start kunt maken, ook als je nog deels voor een andere werkgever werkt.