fbpx

FAQ

Kan ik ook met terugwerkende kracht bij jullie terecht?
Het is niet nodig om te wachten tot het einde van het jaar. Het makkelijkst is om per de eerste maand van het jaar de administratie op te pakken. Maar het kan zijn dat je later in het jaar bent gestart met je onderneming of wilt wisselen van boekhouder. Samen kijken we naar het beste moment om in te stappen op onze dienstverlening.
Heb ik geen accountant nodig?
Onder bepaalde voorwaarden kan het zijn dat je een accountant nodig hebt. Wanneer je balanstotaal groter is dan 6 miljoen, de netto-omzet over het boekjaar hoger is dan 12 miljoen of wanneer er gemiddeld over het boekjaar meer dan 50 (fulltime) medewerkers in dienst waren. Voldoe je aan twee van de criteria? Dan is het nodig om een accountant in te schakelen omdat je een controle plicht hebt. Wij hebben een netwerk van accountants die hierbij kunnen helpen.

Is overstappen naar GoedOpOrde.nl niet ingewikkeld?
Helemaal niet! We hebben gratis een overstapservice waarmee we het voor jou gemakkelijk maken om van boekhouder te wisselen. Wij regelen alles met je huidige boekhouder of accountant welke ook verplicht is om alle relevante informatie aan ons over te dragen. Meer weten? Check dan onze video waarin we je uitleggen hoe het overstappen werkt!
Zijn er kosten verbonden aan een eerste kennismakingsgesprek?
Een eerste gesprek is bij ons altijd gratis en vrijblijvend. We bespreken waar je naar op zoekt bent en wat wij voor je kunnen betekenen. Voelt het goed? Dan sturen wij je een voorstel voor een samenwerking.
Worden er extra kosten berekend naast mijn abonnement?
We werken met een aantal pakketten waarbij je kunt kiezen voor het pakket wat het beste aansluit op jouw behoeften. Alle vaste werkzaamheden zitten in je abonnement. Denk aan het bijhouden van je administratie, aangiften voor de BTW en de inkomstenbelasting en het beantwoorden van vragen die je hebt.

Bij incidentele zaken gaan we in overleg welke extra kosten we hier voor in rekening zullen brengen. Denk aan een financieringsaanvraag of omzetting van je onderneming naar een BV. Na je akkoord op het bedrag gaan we pas aan de slag. Geen verrassende facturen achteraf!

Benieuwd naar onze pakketten? Hier vind je meer informatie!
Met welk boekhoudprogramma werkt GoedOpOrde.nl?
Wij verwerken de administraties van onze klanten in Exact Online. Het is hierbij mogelijk om als klant 24/7 online mee te kijken in je administratie via de app (of computer). Je kunt ook betalingen doen en facturen versturen uit het pakket. Het is maar net waar je als ondernemer behoefte aan hebt. Benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk dan onze video voor de uitleg!
Wat als ik al gebruik maak van een boekhoudprogramma?
We geven de voorkeur aan het werken met Exact Online. Maar misschien ben zelf begonnen met je administratie en heb je hiervoor een boekhoudprogramma of wil je dit er voorlopig naast houden. Dat kan! We kunnen met veel verschillende software koppelen zoals e-boekhouden en moneybird.
Met welke banken kan er gekoppeld worden?
Met de meeste banken kunnen we direct een koppeling maken met Exact Online. Hierdoor hoef je geen lossen bestanden te sturen, maar kunnen wij direct de bank uitlezen. Op dit moment kunnen wij koppelen met ING, ABN AMRO, Rabobank, Bunq en Knab.
Ondernemingsweg 2C
2404 HN 
Alphen aan den Rijn

Onze vestigingen

Alphen aan den RijnUtrechtDen Haag
Volg ons: 
phoneenvelope
Welkom!
Kunnen we je ergens mee helpen? Stuur ons een berichtje en een van onze medewerkers helpt je graag verder.
Powered by
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram