Is overstappen naar GoedOpOrde.nl niet ingewikkeld?
Helemaal niet! We hebben gratis een overstapservice waarmee we het voor jou gemakkelijk maken om van boekhouder te wisselen. Wij regelen alles met je huidige boekhouder of accountant welke ook verplicht is om alle relevante informatie aan ons over te dragen. Meer weten? Check dan onze
video waarin we je uitleggen hoe het overstappen werkt!
Worden er extra kosten berekend naast mijn abonnement?
We werken met een aantal pakketten waarbij je kunt kiezen voor het pakket wat het beste aansluit op jouw behoeften. Alle vaste werkzaamheden zitten in je abonnement. Denk aan het bijhouden van je administratie, aangiften voor de BTW en de inkomstenbelasting en het beantwoorden van vragen die je hebt.
Bij incidentele zaken gaan we in overleg welke extra kosten we hier voor in rekening zullen brengen. Denk aan een financieringsaanvraag of omzetting van je onderneming naar een BV. Na je akkoord op het bedrag gaan we pas aan de slag. Geen verrassende facturen achteraf!
Benieuwd naar onze pakketten?
Hier vind je meer informatie!
Met welk boekhoudprogramma werkt GoedOpOrde.nl?
Wij verwerken de administraties van onze klanten in Exact Online. Het is hierbij mogelijk om als klant 24/7 online mee te kijken in je administratie via de app (of computer). Je kunt ook betalingen doen en facturen versturen uit het pakket. Het is maar net waar je als ondernemer behoefte aan hebt. Benieuwd naar onze werkwijze? Bekijk dan onze
video voor de uitleg!