fbpx
VOF Op Orde > GoedOpOrde.nl

VOF Op Orde

Ondernemen is nóg leuker als een passie kunt delen met een of meerdere partners in een Vennootschap Onder Firma (VOF). Samen bepaal je de koers van de organisatie en successen worden goed gevierd.

Waar twee zijn…
Als vennoten deel je niet alleen de winst, maar ook de risico’s die het ondernemerschap met zich meebrengt. Het begint al bij de oprichting van de VOF. Hoeveel brengt elke vennoot in? Wat als er onderling spanning ontstaat of als één van de vennoten wilt stoppen? Goede afspraken maken en vastleggen in een vennootschapscontract is wel aan te bevelen. Doordat je met meerdere mensen aansprakelijk bent voor het bedrijf, is een goede administratie ook erg belangrijk.

Geen discussie
Wat moet je verplicht bijhouden in de administratie? Wie gaat de administratie eigenlijk bijhouden? Het kunnen vragen zijn waarover je onderling niet op één lijn zit. Hoe fijn is het als hier niet over na hoeft te denken en de boekhouding bij een administratiekantoor of boekhouder neer kunt leggen. Of kunt sparren wanneer je bijvoorbeeld investeringen wilt doen.


Wij maken ondernemen makkelijker!
Benieuwd hoe wij jou kunnen ontzorgen? In een GRATIS en vrijblijvend adviesgesprek bespreken we graag de mogelijkheden.
Ik wil meer weten
Wat kost dit?
Afhankelijk van de omvang van de werkzaamheden hebben we verschillende pakketten voor een vaste prijs per maand. Je bent al volledig ontzorgt vanaf € 65,- per maand!
Benieuwd naar onze pakketten?
Onze prijslijst
Hoe wij jou ontzorgen?
Op elk gewenst moment, maar minsten een keer per maand, lever je de administratie digitaal aan bij ons. Dit kan heel simpel via je smartphone of tablet. Dagelijks controleert ons enthousiaste team of er iets is ingestuurd. Doordat we een bankkoppeling kunnen maken worden de ontvangsten en betalingen dagelijks bijgewerkt. Scheelt weer een bestand doorsturen! Wil je weten hoe je ervoor staat? Kijk dan op elk moment in de app van Exact Online zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

En er is meer…
Naast het verwerken van de administratie doen we minimaal:
- Elk kwartaal de btw-aangifte
- Aangifte inkomstenbelasting van alle vennoten (en de partners!)
- Proactief adviseren
- Onbeperkte ondersteuning per email en telefoon

VOF met personeel? Salarisadministratie doen wij ook!
Groeit jouw bedrijf zo hard dat je overweegt om over te gaan naar een B.V.? Daar adviseren we je ook graag bij!

Ondernemingsweg 2C
2404 HN 
Alphen aan den Rijn

Onze vestigingen

Alphen aan den RijnUtrechtDen Haag
Volg ons: 
phoneenvelope
Welkom!
Kunnen we je ergens mee helpen? Stuur ons een berichtje en een van onze medewerkers helpt je graag verder.
Powered by
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram