Administratiekantoren en boekhouders zijn nu niet de meest spannende woorden. Het draagt een suf en stoffig imago. Dat vinden wij eeuwig zonde! GoedOpOrde.nl is een modern administratiekantoor met allemaal gezellige, jong(denkend)e financieel professionals die het ondernemen makkelijker maken voor onze klanten. We doen meer dan het hersenloos wegboeken van de administratie en terugblikken op het afgelopen jaar. Onze focus ligt op de toekomst en het proactief meedenken met de ondernemer om zo samen verder te groeien. Kijken naar de ontwikkelingen in de markt om zo de juiste tools te kunnen bieden aan de klant en het team. Dat is waar wij energie van krijgen!
Onze groei
2008
Martijn richtte GoedOpOrde.nl op vanuit zijn huis. Veel boekhouders en administratiekantoren maakten het veel te ingewikkeld voor hun klanten. Dat kon makkelijker!
2013
Roy werd mede-eigenaar bij GoedOpOrde.nl met het oog de organisatie verder te laten groeien
2014
Het thuiskantoor bij Martijn werd ingewisseld voor een echt kantoor in Leimuiden met een heuse bankkluis!
2015
Er was behoefte aan een ander kantoor nu de eerste medewerkers bij GoedOpOrde.nl kwamen werken. Een verhuizing naar verzamelgebouw de Baronie in Alphen aan den Rijn volgde.
2018
10 jaar GoedOpOrde.nl! Dit werd gevierd met het team en de klanten in Parkvilla.
2019
Het team was gegroeid en de Baronie werd te krap. Er volgde en verhuizing naar onze huidige locatie aan de Ondernemingsweg.
Het eerste franchisekantoor in Den Haag ging van start!
2023
15 jaar GoedOpOrde.nl! Dit keer werd het gevierd met de collega's van alle kantoren inclusief de partners.
Inmiddels hebben we meedere kantoren verspreid over Nederland