Roeland is iemand die van aanpakken weet. Met een frisse blik en een flinke dosis creativiteit staat hij te popelen om onze marketing naar een hoger niveau te tillen. Na diverse succesvolle projecten, is hij nu klaar voor zijn uitdaging bij ons. Maak kennis met Roeland, onze nieuwe Creatieve Marketeer!
Geweldig! Het voelde echt als een warm bad om hier te beginnen. Vooral dankzij het gezellige team en de functie die perfect past bij mijn talenten en interesses. De tijd vliegt voorbij, voor je het weet is het alweer 5 uur.
Jazeker! Er lagen meteen wat dingen op me te wachten, vooral wat designwerk. Daarnaast ben ik aan de slag gegaan met het analyseren van onze marketinguitingen tot nu toe: hoe zijn ze uitgevoerd en wat hebben ze opgeleverd? Dit vormt de basis voor het marktonderzoek en de contentstrategie die we voor volgend jaar uitstippelen.
Wat ik fijn vind, is dat het een vrij autonome functie is. Ik ben de enige in deze rol binnen GoedOpOrde.nl, dus dat brengt natuurlijk wel wat verantwoordelijkheid en uitdaging met zich mee. Maar dat geeft me juist energie en stimuleert mijn creativiteit.
Dat is een van de redenen waarom ik hier wilde werken! Het bedrijf heeft nu 10 vestigingen, maar het doel is om uit te breiden naar 40 binnen vijf jaar. Dat betekent dat er flink wat marketing nodig is om dat te realiseren, en waarschijnlijk zullen we gaandeweg ons marketingteam moeten uitbreiden. Het lijkt me fantastisch om daar dan leiding aan te mogen geven!
Allereerst moet het bedrijf naar buiten toe één duidelijke uitstraling hebben. Als dat geraamte eenmaal staat, kunnen we beginnen met de invulling: het formuleren van ons verhaal en het bepalen van het ‘hoe, wat en wanneer’ van de content. Het is daarbij superbelangrijk om de doelgroep goed te kennen, zodat onze boodschap ook echt aankomt bij de juiste mensen. Combineer dat met gave content die helemaal past bij 2024/2025, en dan zit het wel goed!
Zou ik graag doen, maar volgens mijn contract mag ik dat niet... Grapje haha! Wat ik kan zeggen, is dat we eerst moeten kijken wat mogelijk is met het marketingbudget. Daar gaan we nog even voor zitten. Maar er borrelen al wel wat ideeën op. We hebben het bijvoorbeeld al gehad over een GoedOpOrde-podcast... al weet ik niet of ik dat al had mogen zeggen. Oeps!
De administratiebranche heeft een beetje een stoffig imago, terwijl dat totaal niet hoeft. Zeker hier bij GoedOpOrde.nl, waar het allesbehalve stoffig is! We hebben een team vol energie, humor en gezelligheid. Het lijkt misschien moeilijk om een onderwerp als boekhouden ‘sexy’ te maken, maar met een beetje creativiteit is er heel veel te winnen.
Reizen! Dit jaar ben ik op backpack-reis geweest naar Panama, Costa Rica, Guatemala en Belize, en voor het eind van het jaar staan Berlijn en Egypte ook nog op de planning! In Nederland breng ik graag tijd door met vrienden, familie en mijn vriendin. Koken is mijn grootste hobby, ik probeer altijd nieuwe recepten uit. Er gaat voor mij echt niets boven lekker eten!
Als we het dan toch over eten hebben... voor een goede saté! Het is zo’n simpel gerecht, maar mijn smaakpapillen gaan er echt van dansen. Maar trouwens... voor een spontane trip naar de zon mag je me in het holst van de nacht zeker komen halen hoor!
Roeland werkt op kantoor GoedOpOrde.nl Alphen aan den Rijn en is verantwoordelijk voor het creëren van effectieve marketing(strategieën) voor GoedOpOrde.nl. Benieuwd wat hij allemaal voor ons in petto heeft? Houd onze sociale media dan in de gaten!