fbpx

Administratiekantoor Alphen aan den Rijn

Martijn Kulk is de trotse oprichter van administratiekantoor GoedOpOrde.nl Alphen aan den Rijn en runt het bedrijf samen met mede-eigenaar Roy Spierenburg.

Cijfertik
Dat hij ooit koos voor het werken in de financiële wereld is niet heel gek. Binnen zijn familie hebben ze allemaal een cijfertik en op de middelbare school bleek al snel dat Martijn die affiniteit met getallen deelde. Economie was een favoriet vak waarbij het onderdeel bedrijfseconomie hem cijfermatig erg trok. De richting voor een verdere studie en beroep was duidelijk.

Accountancy
Uiteindelijk kwam hij in de accountancy wereld terecht waar hij brede kennis en ervaring op heeft gedaan op allerlei financiële gebieden. Met begrip van de cijfers en bedrijfsprocessen had hij een visie hoe je ondernemers kon helpen. En zo ontstond het idee om een eigen kantoor te starten en deze naar eigen inzicht te runnen en zo de financiële administratie voor ondernemers makkelijker te maken. Dit is uitgegroeid tot een kantoor waar een uitgebreid scala aan diensten worden geboden aan kleine en grote ondernemingen.

Ondernemen makkelijker maken
Het aan de juiste knoppen draaien en oplossingen zoeken samen met de klant geeft hem veel energie. Hierdoor is het eigenlijk geen werk, maar het uitoefenen van een hobby. Met passie voor zijn vak en goede inzichten bouwt Martijn graag aan een lange termijnvisie. Niet gek dat GoedOpOrde.nl daarom al 15 jaar bestaat! Zo werkt hij ook met klanten en werkt graag naar een prettige lange termijnrelatie toe waarin je samen verder kunt groeien.

Samen sterker
Van jongs af aan is mede-kantoorhouder Joost geïnteresseerd in de financiële wereld. Hij begon na zijn opleiding bij GoedOpOrde.nl als onervaren financial. Binnen het bedrjf heeft zich verder ontwikkeld en volgede hij een HBO opleiding. Sinds 2024 runt hij samen met Martijn dit kantoor met veel passie en energie. Hij is een expert op het gebied van rapportages en neemt de klant graag mee in het verhaal van de cijfers.

Sociaal en betrokken
Joost is een verbinder en staat graag in contact met de klant. Daarbij volgt hij alle ontwikkelingen binnen de markt op de voet om zo te kijken hoe we het voor de klant én collega's nog makkelijker kunnen maken. Een fijne samenwerkingspartner die met je meedenkt!
Martijn en Joost
Martijn Kulk
Financieel Strateeg 
Joost van der Hoorn
Financieel Strateeg 

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

We bespreken graag de mogelijkheden onder het genot van een goede kop koffie.

Jouw administratie altijd op orde

Ondernemen is hard werken, dat zal niemand ontkennen. Natuurlijk wil je weten of al je inspanningen wat opleveren. Het is daarom geen overbodige luxe om je boekhouding altijd op orde te hebben én om deze ten alle tijden in te kunnen zien. Naast het up-to-date hebben van de cijfers is het fijn om met iemand te kunnen sparren over strategie en financiën. Bij administratiekantoor GoedOpOrde.nl Alphen aan den Rijn ben je hiervoor aan het juiste adres!  
IB tips voor de zzp'er

Administratiekantoor Alphen aan den Rijn

Met een team van financieel professionals verzorgt GoedOpOrde.nl de complete bedrijfsadministratie, doen we de belastingaangiften en stellen we jaarrekeningen op. Personeel? Dan nemen we salarisadministratie ook graag uit handen. Op basis van de cijfers kijken we samen naar de toekomst en hoe jij je doelen als ondernemer kunt bereiken. Zo groeien we samen verder!

Online boekhouden

Losse bonnen en mappen aanleveren is niet meer van deze tijd. Je kunt je administratie daarom digitaal aanleveren via je laptop of app.  We verwerken de administratie zo snel mogelijk zodat je via jouw persoonlijke dashboard de actuele cijfers ziet. Zo weet je altijd hoe je bedrijf ervoor staat.

Tijd voor ondernemen

Wil jij je focussen op je onderneming en doen waar je het meeste energie van krijgt zonder je zorgen te maken om de administratie? Neem dan vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor in Alphen aan den Rijn voor meer informatie.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?

CONTACT

Waarom met ons samenwerken?

Online inzage

Via je smartphone, tablet of laptop heb je 24/7 online inzage in je cijfers. Het enige wat je nodig hebt is internet!

Tijd besparen

Wij nemen de (salaris) administratie en aangiften volledig uit handen. Zo bespaar je al snel 70% tijd!

Proactief advies

Wij kijken altijd mee in de boekhouding van de ondernemer. Vallen ons zaken op? Dan adviseren we proactief.

Vaste prijs

Door onze (maatwerk) pakketten weet je precies welke boekhoudkosten je hebt. Geen verrassende facturen achteraf!
Meer informatie

Prijzen

Er zitten natuurlijk kosten verbonden aan een samenwerking met ons. Zie dit als een investering om je bedrijf financieel op orde te hebben zodat je verder kunt groeien. 

ZZP

€ 90
Vanaf prijs per maand 
exclusief btw
MEER

BV

€ 140
Vanaf prijs per maand 
exclusief btw
MEER

Maak kennis met het team

Dewi de Gans
Matchmaker
Dewi is de energieke creatieveling van het team. Als onze marketing strateeg zorgt ze dat onze organisatie zichtbaar is. Ook blij wordt ze van tijd met haar gezin en een pittige workout! Om daarna te genieten van een goed glas wijn.
Ramona Kulk
Ramona den Dubbelden
Administratieve Alleskunner
Ramona is gek op haar paarden, kippen en katten die ze thuis met haar man en kinderen met liefde verzorgt. Maar ook geniet ze van een heerlijke mok warme chocolademelk die ze drinkt als ze jouw administratie op orde brengt en houdt!
Giovanni Kleisma
Administratieve Alleskunner
Giovanni is een echte voetbalfanaat. Op zaterdag trapt hij graag een balletje om op zondag zijn cluppie in het stadion te supporten. Als teamspeler werkt hij graag samen met zijn klanten om de administratie in topconditie te houden.
Robin Simonis
Robin Simonis
Administratie Held
Als echte gamer weet Robin snel te schakelen tussen de administratie van de klant. Lastig uitzoekwerk? Robin weet het altijd uit te zoeken. En na het werk beloont hij zijn harde werk met heerlijke verse sushi terwijl hij online een potje gamed met zijn internationale vrienden.
Winny Roggeveen
Loonkoningin
Winny is de zangeres van onze club. Na weer een succesvolle verloning geniet ze eerst van een culinaire avond en daarna gaat ze zingend en swingend het weekend in! En als ze tijd over heeft? Dan is ze aan het zwoegen in de sportschool!
Marinde van der Slot
Marinde van der Slot
Administratieve Alleskunner
Administraties op orde brengen en houden is Marinde op het lijf geschreven. Tussendoor is ze altijd in voor een gezellig praatje. En in haar vrije tijd zie je haar met een camera foto's maken tijdens heerlijke wandelingen of leuke uitjes.
Mark Koorevaar
Mark Koorevaar
Loonkoning
Mark scoort graag bij onze klanten door op tijd te verlonen. Na de vrijdagmiddag borrel snelt deze familieman naar zijn gezin. En in het weekend? Dan scoort hij graag bij zijn teamgenoten en speelt hij de sterren van de hemel op het voetbalveld!
Wilma Habes
Administratieve Alleskunner
Wilma is onze levensgenieter! Ondanks dat ze veel plezier haalt uit haar werk, gaat ze ook graag met haar honden en een goed boek in het zonnetje genieten langs de Wijde Aa. Even bijkomen van een gezellige avond met vriendinnen!
Sandra Vonk
Administratieve Alleskunner
Met een achtergrond als zelfstandig schoonheidsspecialiste weet deze beauty alles van de financiële administratie. Buiten werk is deze zorgzame dame graag met haar familie of shopt ze graag allemaal leuk dingen.
Ara Attar
Administratieve Alleskunner

Ara is onze rustige, gezellige en betrokken collega die graag zijn klanten helpt met het op orde houden van de administratie. Buiten werk is dit familiemens graag omringd door de mensen die belangrijk voor hem zijn.
Lisa van Wittmarschen
Lisa van Wittmarschen
Af-en-toe-kunner
Lisa is student en komt ons af en toe helpen met het boeken van de administraties van onze klanten. In de spaarzame vrije tijd speelt ze de sterren van de hemel op het voetbalveld of is met haar vriendinnen op pad.
Senna Bosland
Senna Bosland
Af-en-toe-kunner
Senna is onze boemerang. Na twee keer afscheid nemen is ze tóch weer tijdelijk terug! Naast haar opleiding tot verloskundige boekt ze zo af en toe wat administraties van onze klanten. Als ze vrije tijd heeft is ze leuke dingen doen met haar vriend of vriendinnen.
Avatar
Jouw foto hier?
Solliciteer dan!
Op zoek naar een toffe baan bij een gezellige werkgever in de financiële wereld? Zoek dan niet verder en wordt onze nieuwe collega!
Vacatures

Over administratiekantoor Alphen aan den Rijn

In het bruisende Alphen aan den Rijn vind je het hoofdkantoor van GoedOpOrde.nl. Voor buitenstaanders oogt het stads, maar voor de echte Alphenaren zal het altijd een dorp blijven. De ligging is perfect gezien we met ons kantoor tussen alle grote steden in de Randstad zitten. Veel ondernemers vestigingen zich dan ook op deze plek waar wij natuurlijk heel blij mee zijn als boekhouder in Alphen aan den Rijn. 😉.
  • Alphen a d Rijn
    Kantoor Alphen aan den Rijn
    Kantoor GoedOpOrde.nl Alphen aan den Rijn
    Kennissessie GoedOpOrde.nl

GoedOpOrde.nl 
Alphen aan den Rijn

Ondernemingsweg 2C
2404 HN  Alphen aan den Rijn
BTW: NL855576716B01
KvK: 64231097

Op zoek naar een administratiekantoor in Alphen aan den Rijn? 

Naam(Vereist)
Laat ons weten wat je bezighoudt. Heb je een vraag voor ons? Stel hem gerust.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom kiezen voor GoedOpOrde.nl?

Bedrijfsadvies
Belastingadvies
Salarisadministratie
Online boekhouden
Administratie
Ondernemingsweg 2C
2404 HN 
Alphen aan den Rijn

Onze kantoren

Administratiekantoren GoedOpOrde.nlFranchise kantoor starten?
laptop-phonebubbleclockthumbs-up
Chat openen
Welkom!
Kunnen we je ergens mee helpen? Stuur ons een berichtje en een van onze medewerkers helpt je graag verder.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram