fbpx
Slide

ADMINISTRATIEKANTOOR ADVOCATUUR

Als advocaat ben je vooral bezig met de dagelijkse juridische werkzaamheden. Je gebruikt hierbij branche specifieke software die jou in staat stelt om de werkzaamheden goed te verrichten. Vaak zorgt juist deze software ervoor dat de samenwerking met een accountants- of administratiekantoor niet altijd vlekkeloos verloopt. En dat is zonde!
GoedOpOrde.nl is kennis expert in de administratieve- en fiscale dienstverlening voor advocatenkantoren. Door onze expertise zijn we een prettige samenwerkingspartner.

BaseNet Specialist

De administratie voor advocatuur willen we als administratiekantoor zo efficiënt mogelijk laten verlopen. We adviseren daarom ook altijd om met branche specifieke pakketten te werken waarbij onze expertise ligt bij het pakket BaseNet Advocatuur.

Job de Boer, Financieel Strateeg bij GoedOpOrde.nl Heemskerk, heeft jarenlang bij BaseNet gewerkt als consultant en Finance Manager. Naast zijn opgedane ervaring met het pakket, weet hij door de jarenlange samenwerking met advocatenkantoren welke financiële informatie belangrijk is binnen de advocatuur en heeft BaseNet geen geheimen voor hem. Dat maakt dat de samenwerking soepel en efficiënt verloopt.
Gesprek plannen
Advocatenkantoor administratie

Review

  • “Samenwerken met Job is enorm prettig doordat hij BaseNet op zijn duimpje kent en zorgt dat de cijfers binnen het pakket kloppen met de jaarrekening.” – Pauline Hentenaar (Hanssen Spronk Familierecht)
  • “Door de expertise van Job maken we optimaal gebruik van BaseNet waardoor onze financiële administratie inzichtelijk is geworden.” – Jeroen Corten (Corten De Geer Vastgoed Advocaten)
Administratiekantoor advocaat

Grip op je zaken

Door jarenlange ervaring weten we bij GoedOpOrde.nl waar kantoren tegenaan lopen bij het verzorgen en controleren van de boekhouding. Denk aan controle op de eigen bijdragen, verschotten en derdengelden. Onderhanden werk inclusief verschotten lopen te veel, uren worden niet op tijd gefactureerd, er worden niet genoeg declarabele uren gemaakt en declaraties staan te lang open.

Herkenbaar? Wij ondersteunen advocatenkantoren om de financiële administratie op orde te krijgen én te houden.

Mogelijkheden tot samenwerken bespreken?

Ja, graag!

Administratiekantoor GoedOpOrde.nl

Naast het stuk administratieve dienstverlening, verzorgen we de aangifte voor de btw, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Ook kunnen we de jaarrekening opstellen, salarisadministratie en aangifte loonbelasting verzorgen. Tot slot geven we ook maatwerk advies wanneer die behoefte er is.

De volledige administratie bijwerken en bijhouden kan zowel op locatie als bij ons op kantoor worden gedaan.

Ander softwarepakket?
Wordt binnen je kantoor gebruik gemaakt van een anders softwarepakket? Geen probleem! Door onze brede kennis en ervaring is GoedOpOrde.nl een meerwaarde voor ieder advocatenkantoor.

Overstappen ingewikkeld?
Niet bij GoedOpOrde.nl. Met onze speciale overstapservice bieden wij een soepele overgang van boekhouder. Meer informatie over onze overstapservice? 
Overstappen
Boekhouder Advocatuur

Klant aan het woord

  • In het verleden sloot de administratie binnen BaseNet niet aan met de definitieve cijfers van de jaarrekening. Dit was niet handig en inefficiënt. Het moest anders. De samenwerking met Job begon met het opstellen van de jaarrekening.

    Kloppende boekhouding
    Nu verzorgt Job de volledige administratie en zorgt ervoor dat de cijfers in BaseNet naadloos aansluiten zodat de jaarrekening klopt. Hij kent de software op zijn duimpje en zorgt dat we de mogelijkheden binnen het pakket optimaal benutten. Dit kan op afstand en volledige digitaal. Hierdoor verdwijnt een groot deel van onze papieren administratie. Dat ruimt ook nog eens op!

    De samenwerking met Job van GoedOpOrde is erg prettig; hij heeft mij de zorg van de financiële administratie uit handen genomen zodat ik meer tijd overhoud voor mijn inhoudelijke werk.

    Pauline Hentenaar
    Hanssen Spronk Familierecht

  • Sinds augustus 2021 verzorgt Job, vestigingshouder van GoedOpOrde.nl Heemskerk, bij ons de volledige boekhouding. Dit doet hij een dag per week bij ons op kantoor. We waren op zoek naar een partij die kennis en ervaring heeft met BaseNet en die hebben we met Job gevonden. Door zijn expertise van het pakket in combinatie met zijn boekhoudkundige ervaring, verliep de overgang naar GoedOpOrde.nl geruisloos.

    Meer inzicht
    Met de komst van Job is er in positieve zin veel veranderd. Met een proactieve houding is hij aan de slag gegaan en geeft gevraagde en ongevraagde adviezen. Heel prettig! Zo heeft hij onder andere een begroting opgesteld en rapportages ontwikkeld die ons maandelijks inzicht geven in de resultaten en liquiditeit ten opzichte van de begroting.

    Ook aan onze medewerkers is gedacht. Doordat Job de statistiek module van BaseNet heeft ingericht hebben de medewerkers inzicht in hun omzetten en uren binnen hun persoonlijke dashboard.

    Kortom, door de kennis en ervaring van Job maken we nu optimaal gebruik van de software en hebben we goed inzicht en overzicht in de financiële administratie.

    Jeroen Corten
    Corten De Geer Vastgoed Advocaten

Meer weten? 

Wil je meer weten over hoe wij jouw advocatenkantoor op financieel vlak kunnen ondersteunen?
Neem dat vrijblijvend contact op met ons om de mogelijkheden te bespreken.
Ondernemingsweg 2C
2404 HN 
Alphen aan den Rijn

Onze kantoren

Administratiekantoren GoedOpOrde.nlFranchise kantoor starten?
Chat openen
Welkom!
Kunnen we je ergens mee helpen? Stuur ons een berichtje en een van onze medewerkers helpt je graag verder.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram