fbpx

Administratiekantoor Zoetermeer

Ed van der Scheer is de vestigingshouder van administratiekantoor Zoetermeer. Met een passie voor cijfers maakt hij graag zijn klanten blij met kloppende administraties en advies.

Pad naar groei
Ooit begon Ed als medewerker op de financiële afdeling en groeide door tot assistent controller. Het opdoen van kennis geeft hem altijd veel energie. Dit maakte dat hij in 2015 de overstap heeft gemaakt vanuit het bedrijfsleven naar een adminsitratiekantoor. Hier deed Ed ervaring op als fiscaal medewerker/relatiebeheerder en door te werken met een divers klantenpakket waar hij de administratie van A tot Z uit kon voeren. In het kader van blijven leren haalde hij ook nog zijn diploma's voor PDL en de fiscale opleiding praktijkopleiding inkomstenbelasting. 

Eigen kantoor
In 2022 kwam Ed bij GoedOpOrde.nl Zoetermeer werken als Chef Administratie. Het runnen van een eigen kantoor stond (nog) niet in zijn carrière plan. Maar toen zich de kans voordeed om kantoor Zoetermeer over te nemen, twijfelde hij geen moment en pakte met veel enthousiasme deze kans!

Klant centraal
Alle kennis en ervaring past Ed graag toe in het dagelijks runnen van de vestiging. Hij krijgt enorm veel energie als hij bezig kan zijn met de administratie van zijn klanten. Maar ook om een passend advies te geven waar de klant écht mee is geholpen.
Ed van der Scheer
Ed van der Scheer
Financieel Strateeg

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen?

We bespreken graag de mogelijkheden onder het genot van een goede kop koffie.

Jouw administratie altijd op orde

Ondernemen is hard werken, dat zal niemand ontkennen. Natuurlijk wil je weten of al je inspanningen wat opleveren. Het is daarom geen overbodige luxe om je boekhouding altijd op orde te hebben én om deze ten alle tijden in te kunnen zien. Naast het up-to-date hebben van de cijfers is het fijn om met iemand te kunnen sparren over strategie en financiën. Ook prettig als het administratiekantoor in Zoetermeer of omgeving is gevestigd. Bij GoedOpOrde.nl ben je aan het juiste adres!
IB tips voor de zzp'er

Administratiekantoor Zoetermeer

Met een team van financieel professionals verzorgt GoedOpOrde.nl de complete bedrijfsadministratie, doen we de belastingaangiften en stellen we jaarrekeningen op. Personeel? Dan nemen we salarisadministratie ook graag uit handen. Op basis van de cijfers kijken we samen naar de toekomst en hoe jij je doelen als ondernemer kunt bereiken. Zo groeien we samen verder!

Online boekhouden

Losse bonnen en mappen aanleveren is niet meer van deze tijd. Je kunt je administratie daarom digitaal aanleveren via je laptop of app.  We verwerken de administratie zo snel mogelijk zodat je via jouw persoonlijke dashboard de actuele cijfers ziet. Zo weet je altijd hoe je bedrijf ervoor staat.

Tijd voor ondernemen

Wil jij je focussen op je onderneming en doen waar je het meeste energie van krijgt zonder je zorgen te maken om de administratie? Neem dan vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor in Zoetermeer voor meer informatie.

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?

CONTACT

Waarom met ons samenwerken?

Online inzage

Via je smartphone, tablet of laptop heb je 24/7 online inzage in je cijfers. Het enige wat je nodig hebt is internet!

Tijd besparen

Wij nemen de (salaris) administratie en aangiften volledig uit handen. Zo bespaar je al snel 70% tijd!

Proactief advies

Wij kijken altijd mee in de boekhouding van de ondernemer. Vallen ons zaken op? Dan adviseren we proactief.

Vaste prijs

Door onze (maatwerk) pakketten weet je precies welke boekhoudkosten je hebt. Geen verrassende facturen achteraf!
Meer informatie

Prijzen

Er zitten natuurlijk kosten verbonden aan een samenwerking met ons. Zie dit als een investering om je bedrijf financieel op orde te hebben zodat je verder kunt groeien. 

ZZP

€ 115
Vanaf prijs per maand 
exclusief btw
MEER

BV

€ 146
Vanaf prijs per maand 
exclusief btw
MEER

Maak kennis met het team

Joël Ghebretensae
Joël Ghebretensae
Administratieve Alleskunner
Joël zorgt tussen het studeren door voor het up-to-date houden van de administraties van de klanten. Binnen no-time boekt hij alles weg. En daar worden we allemaal blij van. Kan hij daarna een balletje gaan trappen op het voetbalveld.

Avatar
Shania Mohan
Administratieve Held
Shania zorgt ervoor dat de administraties in Zoetermeer altijd compleet en goed geregeld zijn. Eén dag per week werkt ze vanuit Alphen, maar haar focus ligt in Zoetermeer.

Over GoedOpOrde.nl Zoetermeer

Administratiekantoor Zoetermeer zit in een gezellig verzamelgebouw voor ondernemers. We zijn goed bereikbaar doordat het kantoor langs de N470 ligt en vlakbij de A12. Ondanks de drukke wegen in de buurt loopt je binnen 5 minuten een heerlijk rustige woonwijk in waar je kunt relaxen in het nabijgelegen park met kinderboerderij. Sporten kan ook nog bij onze buren van Basic Fit. Kortom een bruisende plek waar we samen met onze klanten samenwerken.
  • GoedOpOrde.nl Zoetermeer

GoedOpOrde.nl Zoetermeer

Koraalrood 153
2718 SB Zoetermeer
BTW: NL860568167B01
KvK: 76266907

Op zoek naar een administratiekantoor in Zoetermeer? 

Naam(Vereist)
Laat ons weten wat je bezighoudt. Heb je een vraag voor ons? Stel hem gerust.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom kiezen voor GoedOpOrde.nl?

Bedrijfsadvies
Belastingadvies
Salarisadministratie
Online boekhouden
Administratie
Ondernemingsweg 2C
2404 HN 
Alphen aan den Rijn

Onze kantoren

Administratiekantoren GoedOpOrde.nlFranchise kantoor starten?
laptop-phonebubbleclockthumbs-up
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram