Ed van der Scheer is de vestigingshouder van administratiekantoor Zoetermeer. Met een passie voor cijfers maakt hij graag zijn klanten blij met kloppende administraties en advies.
Pad naar groei Ooit begon Ed als medewerker op de financiële afdeling en groeide door tot assistent controller. Het opdoen van kennis geeft hem altijd veel energie. Dit maakte dat hij in 2015 de overstap heeft gemaakt vanuit het bedrijfsleven naar een adminsitratiekantoor. Hier deed Ed ervaring op als fiscaal medewerker/relatiebeheerder en door te werken met een divers klantenpakket waar hij de administratie van A tot Z uit kon voeren. In het kader van blijven leren haalde hij ook nog zijn diploma's voor PDL en de fiscale opleiding praktijkopleiding inkomstenbelasting.
Eigen kantoor In 2022 kwam Ed bij GoedOpOrde.nl Zoetermeer werken als Chef Administratie. Het runnen van een eigen kantoor stond (nog) niet in zijn carrière plan. Maar toen zich de kans voordeed om kantoor Zoetermeer over te nemen, twijfelde hij geen moment en pakte met veel enthousiasme deze kans!
Klant centraal Alle kennis en ervaring past Ed graag toe in het dagelijks runnen van de vestiging. Hij krijgt enorm veel energie als hij bezig kan zijn met de administratie van zijn klanten. Maar ook om een passend advies te geven waar de klant écht mee is geholpen.
Ondernemen is hard werken, dat zal niemand ontkennen. Natuurlijk wil je weten of al je inspanningen wat opleveren. Het is daarom geen overbodige luxe om je boekhouding altijd op orde te hebben én om deze ten alle tijden in te kunnen zien. Naast het up-to-date hebben van de cijfers is het fijn om met iemand te kunnen sparren over strategie en financiën. Ook prettig als het administratiekantoor in Zoetermeer of omgeving is gevestigd. Bij GoedOpOrde.nl ben je aan het juiste adres!
Administratiekantoor Zoetermeer
Met een team van financieel professionals verzorgt GoedOpOrde.nl de complete bedrijfsadministratie, doen we de belastingaangiften en stellen we jaarrekeningen op. Personeel? Dan nemen we salarisadministratie ook graag uit handen. Op basis van de cijfers kijken we samen naar de toekomst en hoe jij je doelen als ondernemer kunt bereiken. Zo groeien we samen verder!
Online boekhouden
Losse bonnen en mappen aanleveren is niet meer van deze tijd. Je kunt je administratie daarom digitaal aanleveren via je laptop of app. We verwerken de administratie zo snel mogelijk zodat je via jouw persoonlijke dashboard de actuele cijfers ziet. Zo weet je altijd hoe je bedrijf ervoor staat.
Tijd voor ondernemen
Wil jij je focussen op je onderneming en doen waar je het meeste energie van krijgt zonder je zorgen te maken om de administratie? Neem dan vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor in Zoetermeer voor meer informatie.
Er zitten natuurlijk kosten verbonden aan een samenwerking met ons. Zie dit als een investering om je bedrijf financieel op orde te hebben zodat je verder kunt groeien.
Joël zorgt tussen het studeren door voor het up-to-date houden van de administraties van de klanten. Binnen no-time boekt hij alles weg. En daar worden we allemaal blij van. Kan hij daarna een balletje gaan trappen op het voetbalveld.
Shania Mohan
Administratieve Held
Shania zorgt ervoor dat de administraties in Zoetermeer altijd compleet en goed geregeld zijn. Eén dag per week werkt ze vanuit Alphen, maar haar focus ligt in Zoetermeer.
Over GoedOpOrde.nl Zoetermeer
Administratiekantoor Zoetermeer zit in een gezellig verzamelgebouw voor ondernemers. We zijn goed bereikbaar doordat het kantoor langs de N470 ligt en vlakbij de A12. Ondanks de drukke wegen in de buurt loopt je binnen 5 minuten een heerlijk rustige woonwijk in waar je kunt relaxen in het nabijgelegen park met kinderboerderij. Sporten kan ook nog bij onze buren van Basic Fit. Kortom een bruisende plek waar we samen met onze klanten samenwerken.