Met veel energie runt Nino Comello administratiekantoor Amsterdam. Na jarenlang ervaring opgedaan te hebben in de audit, is het tijd voor zijn eigen administratiekantoor. Met een scherp oog voor de dynamiek van het bedrijfsleven in Amsterdam en omgeving zorgt hij voor jouw administratie.
Amsterdamse daadkracht, mondiale visie Of je nu een veelbelovende startup bent in de innovatieve Amsterdamse tech-hub, een gerenommeerde speler in de rijke culturele sector, of een internationale onderneming die Amsterdam als thuisbasis kiest - ik ben er om jouw groei te faciliteren.
We voelen de hartslag van de stad en vertalen dit naar concrete financiële successen voor jouw bedrijf.
Koffie aan de gracht? Zin om jouw bedrijf een boost te geven? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. We laten je zien hoe wij, net als de bruggetjes over de grachten, de perfecte verbinding leggen tussen jouw grote plannen en de administratie. Kom maar op met die ambitie!
Ondernemen is hard werken, dat zal niemand ontkennen. Natuurlijk wil je weten of al je inspanningen wat opleveren. Het is daarom geen overbodige luxe om je boekhouding altijd op orde te hebben én om deze ten alle tijden in te kunnen zien. Naast het up-to-date hebben van de cijfers is het fijn om met iemand te kunnen sparren over strategie en financiën. Bij administratiekantoor GoedOpOrde.nl Amsterdam ben je hiervoor aan het juiste adres!
Administratiekantoor Amsterdam
Met een team van financieel professionals verzorgt GoedOpOrde.nl de complete bedrijfsadministratie, doen we de belastingaangiften en stellen we jaarrekeningen op. Personeel? Dan nemen we salarisadministratie ook graag uit handen. Op basis van de cijfers kijken we samen naar de toekomst en hoe jij je doelen als ondernemer kunt bereiken. Zo groeien we samen verder!
Online boekhouden
Losse bonnen en mappen aanleveren is niet meer van deze tijd. Je kunt je administratie daarom digitaal aanleveren via je laptop of app. We verwerken de administratie zo snel mogelijk zodat je via jouw persoonlijke dashboard de actuele cijfers ziet. Zo weet je altijd hoe je bedrijf ervoor staat.
Tijd voor ondernemen
Wil jij je focussen op je onderneming en doen waar je het meeste energie van krijgt zonder je zorgen te maken om de administratie? Neem dan vrijblijvend contact op met ons administratiekantoor in Amsterdam voor meer informatie.
Waarom met ons samenwerken?
Online inzage
Via je smartphone, tablet of laptop heb je 24/7 online inzage in je cijfers. Het enige wat je nodig hebt is internet!
Tijd besparen
Wij nemen de (salaris) administratie en aangiften volledig uit handen. Zo bespaar je al snel 70% tijd!
Proactief advies
Wij kijken altijd mee in de boekhouding van de ondernemer. Vallen ons zaken op? Dan adviseren we proactief.
Vaste prijs
Door onze (maatwerk) pakketten weet je precies welke boekhoudkosten je hebt. Geen verrassende facturen achteraf!
GoedOpOrde.nl Amsterdam is gevestigd in HNK Sloterdijk. We hebben ons plekje gevonden in een van de meest dynamische en snelgroeiende delen van Amsterdam. Ons kantoor bevindt zich op een steenworp afstand van het intercity-station Amsterdam Sloterdijk, waardoor we perfect bereikbaar zijn voor jou.
Het pand ademt innovatie en duurzaamheid. Het groene ontwerp past perfect bij onze toekomstgerichte visie op ondernemen. Hier creëren we samen de ideale omgeving voor jouw financiële succes.